Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Na tym forum stosowany jest system ratingów. Każdy zawodnik jest oceniany w ośmiu kategoriach według amerykańskiej skali (F, F+, D, D+, C, C+, B, B+, A, A+). Oceny mogą mieć wpływ na booking zawodnika i na push, jaki otrzyma. Początkowe oceny są ustalane przez administratora w przypadku postaci prawdziwych, natomiast w przypadku zmyślonych postaci, gracz z administratorem wspólnie tego dokonują. Oceny ulegają zmianie dość powoli w odpowiednich warunkach, opisanych dalej w tym poście.
W przypadku zawodników znajdujących się w NXT, oceny rosną dużo szybciej.
Co określa: zdolność do wyprowadzania realistycznie wyglądających uderzeń, wytrzymałość na ból, doświadczenie w walkach typu hardcore, pomysłowość w kwestii ataków z użyciem obiektów specjalnych
Jak zwiększyć: poprzez wykonywanie pomysłowych akcji z obiektami, wyprowadzanie dużej ilości ciosów, przyjmowanie naprawdę bolesnych akcji
Kiedy spada: jeśli zawodnik wyprowadza bardzo mało uderzeń przez długi czas, nie bierze udziału w walkach hardcore'owych, czasami jako skutek kontuzji
Co określa: "chain wrestling", wrestling w parterze, płynność akcji technicznych, znajomość uchwytów i umiejętność poprawnego z nich wychodzenia oraz kontrowania ich
Jak zwiększyć: poprzez częste stosowanie uchwytów, przechodzenie z jednego uchwytu w drugi, stosowanie technicznych sprowadzeń i suplex'ów, najlepiej różnych
Kiedy spada: jeśli zawodnik przez pewien czas rzadko stosował suplex'y, takedown'y i uchwyty, w wyniku przerwy, albo w przypadku posiadania wąskiego moveset'u przez wrestlera
Co określa: efektowność akcji, zdolność do wykonywania bezpiecznie i płynnie akcji wysokiego ryzyka
Jak zwiększyć: poprzez częste wykonywanie akcji tego typu
Kiedy spada: znacznie w wyniku kontuzji, a także poprzez regres
Co określa: znajomość podstaw wrestlingu, zdolność do tworzenia świetnych meczy, psychologię ringową i storytelling, zdolność do unikania botch'y, bezpieczeństwo, zdolność do sprzedawania akcji
Jak zwiększyć: poprzez tworzenie dobrych meczy, minimalizowanie powtarzalności w nich, adekwatność zachowania w ringu z gimmick'iem, build-up'em i okolicznościami meczu, nie-botch'owanie i odpowiedni selling, poprzez odbywanie walk z zawodnikami o dobrej ocenie w tej kategorii
Kiedy spada: w przypadku częstych botch'y, powtarzalności wykonywanych akcji, ignorowanie gimmick'u czy też storyline lub innych istotnych okoliczności, przesadzanie z selling'iem lub jego zbyt mała ilość, w przypadku "obijania się" przez większość meczu i pozostawiania wszystkiego oponentowi
Co określa: poziom wysportowania zawodnika - czystą siłę, kondycję oraz szybkość
Jak zwiększyć: nie da się
Kiedy spada: w przypadku kontuzji
Co określa: poziom odwołań do publiczności podczas walki, naturalną charyzmę, umiejętności aktorskie, mic skill
Jak zwiększyć: poprzez wygłaszanie dobrych promo, okazywanie emocji podczas walki, odgrywanie swojego gimmick'u
Kiedy spada: w przypadku kiepskich promo lub pomijania aspektu rozrywkowego podczas walk
Co określa: jak bardzo odpowiedni jest wygląd, rozmiar, pierwsze wrażenie po zobaczeniu zawodnika, atrakcyjność, star power
Jak zwiększyć: poprzez skapitalizowanie na wyglądzie i odgrywanie odpowiedniego gimmick'u
Kiedy spada: w przypadku marnowania wyglądu przez nieodpowiedni i nieadekwatny gimmick
Co określa: reakcję publiczności, popularność
Jak zwiększyć: poprzez czynniki niezależne od zawodnika, ale także poprzez dobre oceny w pozostałych kategoriach
Kiedy spada: tak samo poprzez czynniki zewnętrzne
Offline
Strony: 1